Recenze řasenka od Dermacolu Angelash

Krásný večer vám přeji,

jak jsem slíbila, tak také dodržím. Rozhodla jsem se napsat recenzi na tuhle řasenku, která je na trhu krátce a určitě ji ještě seženete. Doufejme, že je to stálý sortiment. Hned se dozvíte proč. :)

Začnu obalem, který je podle mě sice jednoduchý, ale krásný. Kombinací zlaté a bílé se nedá prostě nic zkazit. :) Přijde mi to i elegantní a vypadá to dobře. :)



Co se týče kartáčku, tak ten je mírně prohnutý, ale myslím si, že právě ten kartáček dodá řasám velký objem. Líbí se mi, že řasenka není hodně mokrá, protože nesnáším, když mi řasy slepuje, ale tak to snad skoro každý z nás nebo ne ? :)

Bohužel nemám řasy jako mrkací panenka. Mám krátké, světlé řasy, které potřebují hodně objemu, natočení. Když jsem zkusila poprvé tuhle řasenku, tak jsem zůstala jen zírat. Řasenka mi nádherně prodloužila řasy, krásně je natočila nahoru. Hned po prvním tahu mám nádherné řasy, ale ráda si s tím vyhraji. :)

Co je důležité je, že neopadává, neobtiskává se. Stála asi 149 ,- což je podle mě určitě skvělá cena, protože jsou i dražší řasenky, které ale neplní svůj účel. Já jsem s ní naprosto spokojená a používám ji teď furt a určitě si ji koupím znovu. :)

Můžu Vám ji jen a jen doporučit. :)

Hodnocení: 10/10


Co vy a řasenky ? Které máte nejraději ? :)

Komentáře

  1. Tak tato řasenka mě moc nezaujala, má pro mě nevhodný kartáček :/, já mám teď jednu řasenku Miss Sporty za pár korun a jsem s ní spokojená.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat