Kolín. :)

Krásnou neděli vám přeji,

pokud patříte mezi ty, co měly teď prázdniny, tak to moc dobře znáte, že se vám nikam nechce. Prázdniny byly fajn, ale já jsem většinu času byla v práci. Až teda na sobotu a neděli to jsem měla konečně volno. Ve čtvrtek jsem spala u kamarádky a včera jsme s přítelem a s taťkou jeli do Kolína do Vodního Světa. :) Bylo to tam fakt super. Zase trošku odpočinku a relaxu. :)
Hned pak jsme šli na oběd, který byl vynikající. ♥ Nemohla jsem odolat a tak jsem si dala ještě medovník, který neměl chybu. ♥

Můžete mrknout alespoň na dvě fotky. :) Snad vám neudělám chutě. :D :)




Dneska jsme s přítelem ještě moc nic nedělali. :D Celou dobu se jen válíme v posteli a odpočíváme. :) Škoda, že venku nesvítí sluníčko. :/ Ale určitě se půjdeme projít. :)

Zítra zase do školy. :/ Vůbec se mi nechce. Zítra mám jízdy a hned po jízdách jedu do práce. V úterý jdeme se školou do divadla. :) Závěrečky se mi pomalu, ale jistě blíží a já mám čím dál větší stres. :/ Ve čtvrtek na mě myslete ! :)

Dneska mi dávají fotbal. ♥ Finále v anglickém poháru. :) Liverpool proti Manchestru City. :)




Komentáře

  1. Dobrý výlet. Pěkný článek, jako vždy.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat