Co jsem dostala k Valentýnu + new in. :)

Krásné pondělí Vám všem,

jak jsem včera slíbila, tak také plním. Rozhodla jsem se Vám nafotit věci, které jsem dostala od přítele ( Lukáše) k Valentýnu. A jelikož jsme včera byli i se podívat po obchodech, tak jsem si taky něco málo koupila. :) Někdy je potřeba si prostě udělat radost a ne furt škudlit peníze. :)

Jako snad každá holka miluji růže, takže ty nesměly chybět. ♥ Mám velkou slabost pro čokoládu, ale tak to snad taky skoro každý, že ? A polštářků není nikdy dost. :D Můžu Vám říct, že už mám od přítele dva a tenhle je třetí. ♥ :)


Přesunu se už k věcem, které jsem si koupila. Jedna věc byla ještě jako dárek, ale to Vám pak řeknu. :) Koupila jsem si ponožky, které byly nutností, ale ty si myslím, že není potřeba fotit. :D

Začnu obyčejným tílkem z Terranovi, které stálo ve slevě 79,-. Já mám tyhle obyčejné tílka prostě nejradši, protože se hodí ke všemu. :)

Pak jsem si vybrala cardigan, který mi chtěl zaplatit přítel. Líbí se mi jeho jednoduchost a dokonce má i kapsy což oceňuji ! :) Je od Vietnamců a stál 280,-
Jako další tady mám tři věci z Takka, kde jsem si vybrala tuhle skvělou růžovou mikinu. Můžu Vám předem říct, že růžovou moc nemusím, ale takhle barva mě zaujala. Ve slevě stála 199 ,-
Jelikož nemám skoro žádná trička, tak jsem se rozhodla si dvě pořídit. Jedno stálo 179,-
Mám ráda trička s potiskem. :)


Jako poslední kousek oblečení jsou tepláky, které se mi velice líbí a klidně bych si jich koupila i víc. :D Jsou z New Yorkeru a stály jen 139,-

A jedna věc z kosmetiky je šampon od Head&Shoulders je to pro jemné vlasy a proti lupům, tak uvidíme, jak si povede. :) Cena 99,-

Bylo to focené narychlo, tak se omlouvám, že to není tak kvalitní, ale snad se vám článek líbil. :)

Pořídili jste si něco v poslední době z čeho máte velkou radost ? :)

Komentáře

  1. Legíny či kalohoty, vypadají zajímavě.
    Pěkný pěkný ! :) Jen tak dál holka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat