PODZIMNÍ OUTFIT

 Krásný večer vám přeji,

píšu trochu po menší odmlce. Upřímně teď nebyl moc čas a musel jít blog stranou. Chodím stále do práce a do toho dělám ještě školu. A samozřejmě ještě člověk musí zařídit x dalších věcí a povinností, ale to určitě každý znáte.

Situace se stále nelepší a já si říkám, kdy konečně budeme žít jako před tím než něco takového nastalo. Pevně věřím, že snad brzy! :)

Dneska jsem ještě stihla kadeřnici a jsem za to ráda, protože už to bylo potřeba. :D Výsledek vidíte na fotkách, kde mám vlasy světlejší! :)

Šaty: Nikča! :)

Kabátek: F&F

Boty: Deichmann 

Kabelka: Sinsay Klik:)









Komentáře

  1. pěkné :) moc sluší takovéto šatičky by se mi též libili i ten přehoz jen ne k mojí postavě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky! Ten kabátek je super a i kabelka zaujala ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tyhle šaty ti strašně sluší! Každopádně i ten kabátek je boží, nádherná podzimní barva <3 Škoda, že jsem o něm nevěděla dřív, určitě by letěl hned do košíku :D Teď už mám kabátky čtyři a měla bych trošku brzdit, haha!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) haha, tak jeden kabát by tě ještě nezabil :D

      Vymazat
  4. Krásný podzimní outfit! Po podobných podzimních botech se chci také podívat, zatím to ale musí vydržet. Přes net si to úplně netroufnu objednávat :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na netu taky nerada nakupuji boty, protože se ne vždy trefím :D děkuji! :)

      Vymazat
  5. Šaty jsou super a blahopřeji ke stihnutí kadeřnice, asi jsi byla jedna z posledních :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já byla ke kadeřnici po 2 letech (hrůza :D) objednaná na pátek a co se nestalo? Lockdown. :D Něco mi nepřeje se ostříhat, už podruhé mi to nevyšlo. :D Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši, tak tohle fakt naštve :D tak snad to pak vyjde, děkuji! :)

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší! :) Máš nádherný kabátek, podobný by se i mně líbil :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, třeba ho ještě seženeš. Děkuji moc :)

      Vymazat
  8. Šatičky sú nádherné a ten kabát tiež, hneď by som obe brala :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  9. Marky, moc Ti to sluší, hlavně ten kabátek je top! <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat