Zpátky k blogování?

Ahoj, 

po delší době vás vítám zpátky na svém blogu.  Už to jsou dva roky, co jsem přidala poslední článek. Od té doby se toho vlastně hodně změnilo. V září 2019 jsem nastoupila znovu do školy a v květnu udělala úspěšně maturitu. Dvakrát jsem se podívala do Kanady, kdy vám sem určitě hodím nějaké fotky a povyprávím vám, jak jsem se tam měla! :) 

Jinak je víceméně vše při starém. Chodím na vyšší odbornou školu pedagogickou, kdy bych pak chtěla být buď v mateřské školce a nebo být asistentka ve škole.

Mám se dobře, momentálně mám dvě brigády a v září mi začne škola, tentokrát už druhý ročník na který se moc těším.

Přidám vám sem pár fotek, abyste viděli, jak jsem se měla, a co jsem dělala. :)

Jak se máte vlastně vy? 











Ještě jedna vzpomínková :) 








Komentáře

  1. Teším sa na nové články a prajem veľa šťastia pri nových plánoch. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej zpátky :) Taky začínám znova blogovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, mě to zase chytlo, takže taky vítej zpátky a děkuji :)

      Vymazat
  3. Já mám za pár dní státnice, takže se teď věnuju hlavně škole. Letos jsme navštívili Mariánské Lázně v rámci dovolené, ale před pár dny jsme byli na Kunětické hoře, protože v Pardubicích studuju, tak jsem to tam chtěla příteli ukázat :) Těším se na další články a ať se Ti daří ve škole!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce se státnicemi! :) Kunětická hora je nádherná. Tak když tam studuješ, tak to můžeme někdy něco podniknout do Pardubic to mám kousek :) děkuji!

      Vymazat
  4. vítej zpět, ty jo tolik zážitků samá super místa.
    Na konzertu Ztraceného jsme se asi potkali :D gratuluji k matuře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Jéé, no tak to je klidně možný :D byl to skvělý koncert

      Vymazat
  5. Skvělá inspirace, kam vyrazit 😍. Na Červené Lhotě jsme byli asi dva roky zpět taky a bez té vody to působí hrozně smutně.. Jinak na vyhlídku Máj už se taky nějakou tu chvilku chystám .. kdy jsi tam byla? A bylo tam hodně lidí? ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, ta voda tam k tomu patří :(
      My jsme tam byli v době Koronaviru, takže tam tolik lidí nebylo. Ale určitě tam bude méně lidí než na zámcích :D

      Vymazat
  6. Super fotky, miluju taky takové výlety. :)) Hned bych vyrazila třeba na tu Kunětickou horu nebo zámek Žleby vypadá taky dobře. :)))
    Na Stezce jsem byla a na Hluboké taky. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, určitě mohu doporučit všechna místa. Líbilo se mi všude! :)

      Vymazat
  7. Páni, ráda tě tady vidím! :) A chápu tyto pauzy od blogování, taky jsem ji rok měla. :) Moc pěkné fotky, jde vidět, že jsi toho navštívila mnoho a gratuluji ke všem úspěchům a ať se nadále daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc děkuji :)
      Tobě ať se taky daří! :)

      Vymazat

Okomentovat