Jaký byl měsíc červen ?

Přeji krásnou středu,

všem těm, které začaly prázdniny upřímně závidím, ale tak já bych si je taky mohla udělat. :D Ale raději si vydělám nějaké peníze, abych se mohla někam podívat. Nedávno tu byl článek za měsíc květen a teď vám sem ještě dám fotky z června. :)

A chtěla bych vám poděkovat za krásně komentáře u minulého článku, vážím si toho ! :)

Všechno to začalo Jachta festem, který byl top ! :)





Byli jsme na Aviatické pouti a letěli jsme vrtulníkem ! Zážitek na celý život.





Koktejly jsou moje ! :D






Sestřenka má miminko a já poprvé držela v náruči malé dítě :D 


Táta, ten nejlepší člověk a chlap na světě ! Milovat ho je málo. ♥


Taková normální rodinka :D


Tisová se moc nepovedla, ale tohle je člověk, který je jako ségra, kterou ve skutečnosti, ale nemám. ♥



A jaký byl váš červen? :)





Komentáře

  1. Jé, vrtulníkem jsem teda ještě neletěla, ale přítel mě vzal proletěn malý letadlem, a taky to byl neskutečný zážitek :) Mít takovou kamarádku je důležité! :) Jinak pěkně fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, vrtulníkem bych se asi bála :D jinak super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně mě rozesmála fotka, kde držíš to mimčo. Nevěřila sis co? Vypadá to tak, že se celkem bojíš ho držet :) nebo to na mě působí z fotky. já mám doma skoro 3 týdenní princeznu a strašně rychle to uteklo, mám 20 dní po porodu :O neuvěřitelný, jinak koktejlíky mám taky ráda. už se těším až budeme zase u rodiny grilovat a brácha bude dělat domácí pina coladu mnaaam

    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  4. Já to mám stejně, že si radši jdu něco vydělat než proflákat celé prázdniny, ale snažím se toho stíhat spoustu i během práce :) jet na kolo, vidět se s kamarádkama... :) S kamarádkou vám to na té fotce moc sluší! Já do 8.6. měla zkoušky a pak od 18.6. nastoupila do práce, takže jsem toho tolik ani nestihla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. To byl pěkný červen! :) Let vrtulníkem závidím! :) Moc pěkné fotky! :)
    Já taky raději vydělám nějaké ty peníze :), ale to už naštěstí mám dlouhodobou brigádu, tak jsem ráda:).

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá to byť krásne strávný čas! :)xx Mon
    https://lifebymon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já studuji o víkendech a pracuji celý rok, takže já prázdniny také moc neměla. Moc ti to sluší na fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je správný přístup. Vydělat peníze a pak si je užívat. :D
    Hezké fotky. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat